marți, 9 noiembrie 2010

Chira Chiralina, Brăila 2010










A luat sfârșit și cea de-a cincea ediție a Festialului Național de Muzică Folk Chira Chiralina de la Brăila, unde am avut parte de un week-end pe cinste, vreo 20 de grade de toamnă, unde am reușit să răcesc cobză, un festival desfășurat timp de 3 zile și 3 nopți, un concurs care a adus la start o mare parte din viitorul muzicii folk, recitaluri în care ne-am reîntâlnit cu Țapinarii, Maria Gheorghiu, Emeric Imre, Mircea Baniciu, Florin Săsărman,Gyuri Pascu, am povestit, am cinstit, am cântat.
Juriul a hotărât:

Trofeul festivalului: Grup Altcumva, Suceava
Premiul 1: Grup Foișorul de Folk, Tulcea
Premiul 2: Grup Descântec, Iași
Premiul 3: Grup Dac'Art, București
Premiul pentru cea mai bună creație: Grup Altcumva, piesa Altcumva
Premiul pentru măiestrie insrumentală: Alexandru Cismaru(Grup Foișorul de Folk)
Premiul special al organizatorilor: Grup Diez, Brăila

Un comentariu:

Ioana spunea...

ati fost geniali>:d<:*...felicitari si va astept cu drag din nou la braila;)