miercuri, 28 noiembrie 2012

Episodul București

     A venit timpul să fac anunțul și pentru evenimentele marca OPEN DE DOR care vor avea loc în capitală, două la număr, plus alte câteva pe lângă(interviuri la radio, la tv). Mai întâi va avea loc un eveniment la care am fost invitați, eu și Eugen Toboș, de către Tic Petroșel, un eveniment care are loc pe data de 1 decembrie în clubul Blue Hours, unde vom cânta alături de artiști consacrați ai genului blues-jazz. Asta ne bucură, dar ce mă bucură pe mine personal cel mai tare e că voi fi pe data de 2 decembrie în club Mojo, la un eveniment la care revin cu bucurie, mai ales că la Pariu pe Prietenie am cântat pentru prima dată în București, loc în care am ajuns datorită scriitorului Sorin Teodoriu și a poetei Clara Mărgineanu. Vă aștept! 


Niciun comentariu: